allt är som det ska vara

Nu fick jag helt plötsligt lust att skriva igen, det liksom kliade i fingrarna på mig...
Jag är nu i vecka 35 och nu är det inte långt kvar tills jag och Dennis äntligen får träffa vår (förhoppningsvis) underbara lilla son Julian.
Jag är världens lyckligaste människa, jag kan inte förstå hur allt detta hänt, och hur jag hunnit med så mycket det senaste 1.5 året men jag tackar verkligen gud för allt.
Jag är tokKÄR och har världens mest underbara sambo, jag trivs superbra i stockholm och ska snart bli mamma för första gången! Kan det bli mycket bättre ? svaret är nej...
Jag strosar runt på små rosa moln och bara är glad hela tiden.... helt underbart.
Vi har nu satt upp spjälsängen och imorrn kommer pappa hit för att hjälpa till att sätta ihop julians byrå och skötbord(IKEA inte det lättaste)  barnvagnen ska komma nästa veck och sedan har vi allt vi behöver (utom julian såklart)
miin dennis
mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0