dags för en clean slate

det underbara med att vara ledig.
Vaknade vid halv 2 i dag, helt utvilad. Gick upp och gjorde fruktsallad och fattiga riddare till brunch och avslutade brunchen med en cigg och en kopp te ute på trappan.
Nu sitter jag och bränner över lite musik på skivor, så att mitt musikprogram ska kunna jobba lite snabbare och sedan kommer resten av dagen gå åt till att fortsätta jobba på demoskivan.
Kvällen däremot, ska jag spendera med Stina och gravvina (som gravöl) över att jag gått å blivit singel.
Hände igår, eftersom jag åker tillbaka till London på obestämd tid och sam har så fullt upp med plugg och annat och att jag faktiskt känt att mina känslor svalnat drastiskt sen jag kom hem från London så tog jag beslutet att det var bäst att jag och Sam går skilda vägar från och med nu.
Vi har haft en underbar tid tillsammans och jag kommer alltid att fortsätta älska honom i viss mån, men nu är det dags att gå vidare. London och en clean slate.
nej nu måste jag fortsätta
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0