I LOVE IT!

En kille jag dejtade förut skickade ett medelande till mig nyss, umgicks med honom för kanske 1.5 år sen och det slutade kanske inte as bra ! och han flyttade ifrån sverige.

Igår fick jag ett medelande där det stod, hej såg dej igår på stan men du gick så snabbt så jag hann inte i kapp dig! hur har du haft det? och vad har du för dig i veckan ?

Lite skevt eftersom att det som sagt INTE slutade så jätte bra, men lite kul på samma gång.
Skiva på onsdag ( Sofies skiva) och SISTA SKIVAN så då ska jag dit och röja rejält hade jag tänkt!!
Och killen jag skrev om kommer troligtvis också att komma dit !

På tisdag sätter jag i mina extensions och det ska bli SÅÅÅÅ HIMMMMLLLLAAA SKKÖÖÖÖÖNNNTT!!!
finns inget bättre än att gå in med kort hår till min Divalicous n fabulous hårfrisörska CHI CHI och komma ut några timmar senare med långt, mjukt, svallande, RAKT hår !!!
I LOVE IT

jag har haft sjukt många olika styels på håret här kommer några!
 

tjing

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0