Tjat Tjat Tjat= AVTÄNDANDE

Här om veckan kom en kille hem till mig efter att han slutat jobbat, vi har hookat en gång förut, och då var det ILLA men tänkte att jag skulle ge honom en chans till eftersom att han är guuuuud så snygg!
Så jag skickade ett sms där det stod, Hej kom hem till mig när du slutat jobba :)

Han kom till mig efter sitt jobb vid 04.30 på morgonen! (trodde inte att det skulle bli så SENT) Jag låg och sov, han väckte mig och så här löd våran konversation.. jag kallar honom H

H- e du vaken?
E- mm
H- ja kom på en as bra idé!
E- vad ?
H- Kan inte du strippa för mig ?
E- skojaru nu eller.? ee neeej!

sen började tjatet ( tjat är för övrigt det mest osexiga i världen)!
H-Jo men snällla!
E-nej
H-Jo men å jag tänkte liksom på det hela vägen hit, att inatt kommer elsa wiström att strippa för mig!
E-okej, men det är inte mitt problem
H vänder sig med ryggen mot mig, och säger nehepp men då tänker inte jag prata med dig nå mera nu!

Han pratade inte med mig på 10 min, inte ett ord!
efter ca 10 min börjar han pussas och ska kela, och jag var DÖDStrött verkligen.

E- vi sover nu jag har en anställningsintervju imorrn måste verkligen vara pigg då
H- nej, vi kan ju inte sova nu!
E- jag måste verkligen

han fortsätter pussas och hålla på och jag säger liksom att vi måste verkligen sova nu.
Sen sover vi i ca 3 timmar innan han väcker mig igen !!
COME ON!

Då försöker han igen!
Jag hittade då på att jag var as bakis och mådde dåligt som fan,
att jag kände att jag behövde spy varje gång jag rörde på mig.

E- jag kommer spy när som helst
H försöker kyssa mig ! vem gör så om nån precis sagt att den är spyfärdig !?!

Efter ett tag smsar jag stina ( kom och rädda mig han vägrar gå!)

E- min kompis kommer över nu vi ska ta en cigg och en kopp kaffe
H- och ska hon komma in eller kan jag ligga kvar?
(snacka om att inte fatta vinken)
E- nej hon kommer in
H- aja men då går jag då
H- du behöver ju aldrig mer skicka ett sånt SMS till mig
E- e du tjurig nu seriöst haha
H- jag är inte tjurig men seriöst aldig mer!
E- nej nej hej då
H-......

Vad får killar (vissa killar) att tro att det är okej att öppet bli SÅ TJURIG för att man inte fick ligga.
Som att vi tjejer har nån jävla skyldighet till det.
Jag är inte den som är den, men tjat tjat tjat= AVTÄNDANDE

usch
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0