Stört taggad och sjukt glad

Nu är det bara 2 dagar kvar och sen är min studentskiva !!!!
Jag är stört taggad och sjukt glad för det verkar som det kommer att bli riktigt mycket folk!

Idag hade jag inga lektioner utan bara rep med bandet.
Efter det gick jag och stina till willys och köpte pizza... (elleer jag gjorde) hade inte ätit på hela dan ååå gud vad den pizzan satt bra :) man måste få synda ibland :P

Sedan kom Amanda hem till mig. Vi gjorde bordsplaceringen till skivan och fixade med programmet och amanda redovisade sitt tal. Hennes tal är underbart, du är så duktig Pommer!

Imorrn blir det skola men bara en svenskalektion och sen har jag sångpedagogik
(röst coachning för er som inte vet vad det är )
Sen blir det till att sälja de sista biljetterna till de som inte har köpt än och sen hem och mysa framför tvn :) Imorrn blir en härlig dag :)

Nu blir det ett avsnitt av 2 and a 1/5 men
nattinatti
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0