SOMMAREN ÄR RÄDDAD

Idag var jag på anställningsintervju på expert (gränby centrum)
Jag fick jobbet! och ska jobba i kassan på exoert och jag fick till och med mitt schema idag :)
Jag börjar jobba den 7/6 alltså bara 3 dagar efter studenten ååååå jag är sååå glad!
Har varit hur stressad som helst för att jag inte haft något jobb! och nu har jag det! WOHOW
SOMMAREN ÄR RÄDDAD


Skivan igår var helt okej kul :)
Det var jätte mycket folk, och bra drag.. tror jag fortfarande var lite sliten från min egen skiva och det var därför jag inte kunde njuta av skivan fullt ut.

Nu ligger jag i sängen och är sjuk, har jätte ont i halsen verkligen, det bränner och svider som tusan!
Jag måste hinna bli frisk till i helgen då jag ska sjunga nationalsången på cheerleading SM!

nu blir det ett avsnitt av Taking the stage och sedan ett avsnitt av 90210 och sen sängen:) MÅSTE BLI FRISK!
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0