sjuk sjuk sjuk

Sjuk Sjuk Sjuk, usch och fy och blä, jag blir så ARG

jag är fortfarande sjuk, och kunde därför inte sjunga idag på SM!
Det kommer inte ut en enda ton ur min mun, bara luft så det var ingen idé

men känner mig så dum mot Marni victorias mamma som ordnar allt, men jag har verkligen inte NÅN röst över huvud taget!
Hoppas att hon hittade nån annan som kunde sjunga, trots  att det var med så kort varsel, känner mig verkligen usel! men hoppas att det ordnade sig!

På måndag börjar den sista rep-veckan innan konserten!
Har rep måndag tisdag onsdag torsdag och heldagsrep på musikens hus på fredag och sen KONSERT
HOPPAS VERKLIGEN att jag blivit frisk tills dess!!!!

så 21/5 klockan 19.00 på musikens hus! DONT MISS IT!

biljetter kan ni boka på länken nedan

http://www.ticnet.se/html/evinfo.htmI?CNTX=5876058&l=SE&C=

later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0