Min dagliga dos

godmorgon!
Ligger fortfarande sjuk i min underbara säng, och tänker nog fortsätta med det hela dagen!
Mamma och pappa åkte nyss till sommarstället så det är skönt att få vara sjuk hemma själv.


Jag börjar bli lite orolig, för SM! Vet inte om jag kommer hinna bli frisk eller inte! just  nu har jag verkligen inget röst alls! men men å andra sidan tänker jag att the show must go on! jag får dricka massa te med citron och vila rösten fram tills dess så e d bara å köra sen liksom.


Nu väntar jag på att stina ska ringa mig och säga att hon kommit hem från daney så jag har nån som håller mig sällskap, finns inget tråkigare än att bara ligga i sängen dag in och dag ut. Jag behöver min dagliga dos av Stina för att jag ska fungera!


Igår kollade jag på 3 filmer, Shutter island (bra början, det sämsta sluten i världshistorien), Friends with money (en Jennifer Aniston film, helt okej bra) och Management ( en annan Jennifer Aniston film), tycker nästan att den sista filmen vad den bästa! Den hade mest humor.


Nu ska jag kolla på Derailed, en film  av Michael Håfströn (han som gjort onskan) Det är hans första hollywood-film och en av huvudrollerna ÄR JENNIFER ANISTONE.
I love her!

Later
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0