MASSOR med extensions!

Ladies n Gents jag tar studenten nästa vecka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fattar inte! ska bli så FETT!!

Idag sprang jag och Stina vid ån jätte fint faktiskt och ganska lagom väder, det var soligt men inte jätte varmt och så fläktade det lite så det var ganska skönt att springa idag faktiskt !
Sen drog vi ner till min (elle familjens ) segelbåt och chillade där lite :)

Nu kom vi nyss hem från willys vi tog lite (3 minuters) walk dit och handlade lite och blev bjudna på kaffe av killen i Kiosken då han känner igen oss eftersom vi är där nästan varje dag
(eftersom vi inte riktigt har nått bättre för oss)

Den 3e(torsd nästa vecka) skall jag sätta i MASSOR med extensions! Skall bli så skönt att få långt hår igen!
tänkte göra håret nått i den här stilen


imorrn är det ledigt från skolan som gäller och in i studion!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0