Kissie patetisk alexandra

Idag har det varit skola och rep med skrapanbandet!
Vi körde ett genomdrag av alla låtar vi ska köra på fredag och det gick väll så där!
Vi har nu lagt in ett extrarep imorrn då vi ska finslipa allt, så förhoppningsvis hinner vi sätta allt till fredag!

såg precis på ett avsnitt av Bella och Tyra show, när kissie var där....
Hon är ju pinsam på riktigt !
En helt blåst brud och säger emot sig själv hela jävla tiden! Kanske därför hon blivit så pass känd som hon är också för att folk måste ha något att skratta åt om dagarna, jag vet inte.
Jag läser inte hennes blogg och kommer nog aldrig göra det heller, men det jag såg i bella Tyra show räckte för att skapa mig ett uppfattning.


Det roliga är att hon var där som alexandra eller vad hon heter och inte som kissie, och pratade om att det är 2 olika karaktärer. Kissie är en hon spelar, för att få läsare och underhålla folk, men det jag undrar är att om alexandra (hennes riktiga jag) är så patetisk som på avsnittet jag såg hur patetisk är då KISSIE?!.

Imorrn bär det av till studion, jag är fortfarande lite krasslig i halsen och täpt i näsan men jag hoppas och tror att det ska gå bra ändå. Vilja är allt !

nu är det ett avsnitt av americas next top model (cycle 14) som gäller och sedan sängen
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0