Jag överlevde

Jag överlevde den här veckan!
Alla prov och uppsatser är nu avklarade och jag har redovisat alla middagsbiljetter till BJ!!!!!
Jag fattar inte att jag klarat av denna vecka från hell men d har jag !

Jag och stina stitter just nu med ett varsit glas Martini Sprite i handen och njuter ! bättre kan det inte bli:)
Idag hade jag rep med Skrapanbandet inför våran konsert den 21/5 jag tror att det kommer bli en grymmmm konsert vi börjar få ihop låtarna nu och det börjar låta riktigt bra :) Har rep imorrn med men förutom det är jag ledig imorrn :D:D

Jag, Victoria, Daney och Stina var på buttericks idag och handlade alla kläder vi ska ha på skivan.
Jag och Victoria ska vara pink ladies (från grase)men mer än så säger jag inte :)
Stina ska vara spiderma haha :) klockrent!
kdjakd

Jag kan inte bestämma mig om jag ska söka till idol eller inte, det är sånt mission att ta sig till stockholm och stå i kö hela dagen..... + att jag verkligen inte har nån aning om vad jag ska sjunga om jag söker!:S

På söndag är alltså min studenskiva, och jag är sjukt taggad. Temat är FILM.
Det är så himla mycket att göra nu, eftersom jag är toastmaster.
Jag måste fixa med bordsplaceringar, välkomsttalet, bestämma ordningen för tal och annat och fixa med bordsprogrammet... skivan är om 3 dagar HJÄLP!

I lördags var en gammal flamma här och kollade på film, jätte mysigt :)
det var roligt att träffa honom igen, det var ca 2 månader sen  sist vi sågs så det var på tiden ;)

Nu blir det ett avsnitt av Taking the stage och efter det ett avsnitt av desperate housewives
tjingeling
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0