jag började gråta (inte bra för min image)

Konserten igår gick jätte bra för alla i bandet !
Jag grät som en liten bebis efteråt då  jag kom på hur sorgligt det  var att det faktiskt var sista gången jag stod på scen med det bandet!

Nu är det att tänka framåt som gäller, och få igång musikkarriären, så jag inte behöver göra nått annat än att sjunga och stå på scenen i hela mitt liv! det vore drömmen det!

Igår efter konserten gick vi i bandet till mig och satte oss ute på gräsmattan :) med en gitarr och lite dryck. Det var hur trevligt som helst verkligen alla bandisar är hur sköna som helst och jag kommer att sakna hela grejen med bandet.

Ikväll är det grillning hos Göran (från Patriziabandet ) som gäller och sedan till åkanten för mera mat, Madeleine fyller 19 imorrn så vi ska käka lite och sedan festa all night long.



Nu e d duscha och fixa som gäller
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0