Jag är säääämmmsst

hello gott folk och sorry för att jag varit sämst i världen på att blogga!

har haft sjukt mycket att göra helt enkelt.

Igår chillade jag och sofie med 2 av mina favvo-pojkar Villiam och Charlie och en polare till den daniel tror jag mig bestämt att han hette :P

Vi satt hos mig och njöt av youtube hela kvällen riktigt mys faktiskt.

Idag har jag varit  på stan hela dagen och handlat smycken och underkläder till studenten!
Mamma och pappa har småbörjat med maten nu, det man kan förbereda liksom! och det kommer bli grymmmt!

Imorrn ska jag till skolan och ha klassfika med min underbara klass S3C, och sen e d liksom ingen mer skola for a looooooonnnngg time!

   
Villiam                      Charlie


Nu ska jag ut och springa ttyl
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0