fram och tillbaka

Nu ligger jag bakis som tusan i min säng, och måste ta mig upp för att städa lägenheten :(

Idag har jag flängt fram och tillbaka till stan för att lämna förköpsbiljetter till random för mig tidigare okända människor. Vilket iof är kul men lite jobbigt med tanke på att jag är bakis + att det regnar ute.

Nu är mitt välkomsttal klart och planeringen för middagen är färdig den med :)
Så nu är det bara det roliga, att dekorera kvar, och det skall jag göra tillsammans med brudarna imorrn.

Imorrn är det förkrök med klassen i kåbo som gäller klockan 14.30 och sedan off 2 BJ klockan 18.00
och sedan klockan 19.00 börjar ALLT!

Igår var en gammal flamma hemma hos mig, han har pluggat outside Uppsala ett tag men nu är han tillbaka för praktik här i UA. Det var jätte mysigt att träffa honom igen, han är verkligen en go kille :)

Ikväll är det filmkväll med några brudar från klassen som gäller, det blir film, chill och taggande för imorrn :)

nej nu måste jag sätta igång med städandet!
Later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0