att ligga i soffan

Idag mår jag för övrigt mycket bättre! Men måste ändå spara på rösten tills imorrn!
E lite nervös faktiskt, inte för att sjunga i sig, men för att jag inte vet hur mycket min röst kommer orka med.

Igår var en kväll av soffliggande, och tvtittande, såg filmen allt för min syster som jag verkligen kan rekomendera!
Jag grät nästan hela filmen igenom, men inte BARA för att det var sorligt utan även för att filmen var väldigt vacker, och det hände hela tiden väldigt vackra saker.

Nu har vi skickat iväg inbjudningar till studenten och hoppas verkligen att ALLA kommer,
jag har redan fått reda på att halva släkten på pappas sida (de bor i Jämtland) inte kan komma vilket kanske inte känns as roligt. Men får verkligen hoppas att släkten på mammas sidan kan komma (dvs, Morbror m. Familj)
Annars kommer det vara lite tomt på släktningar, men det kommer iaf vara många familjevänner där att ta deras plats!.

Jag önskar verkligen att farfar(my rock) fortfarande funnits här för att se mig ta studenten.
Han avled för några år sedan. Han var verkligen den SKÖNASTE gubbe anyone can imagine!
Vi hade en stört skön relation, och han och jag var nog tightast i hela släkten! saknar honom såå mycket.

nej nu måste jag börja med maten!
so long
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0