about them boys

Hello valborg var UNDERBAR!
hoppas ni alla hade det trevligt ni med!

Nu ligger jag i sängen, har pluggat lite och skrivit några nya låtar :)
När jag skiver musik så hamnar jag i olika modes.... Vissa skriver glada låtar när dom är glada osv och det gör jag oftast också men sen händer det att det dyker upp nån melodi eller textrad i huvet som är precis tvärrt om än det humör jag igentligen är på men när jag skrivit klart blir jag på det humöret som låter jag skrev..

Idag började jag skriva på en lite nostalgisk sorglig låt sen helt plötsligt skrev jag på en glad låt men den sista låten jag började skriva på handlade om Malik min tysk som jag träffade i USA när jag var utbytesstudent...
snackade med honom på facebook chatten igår och varje gång jag pratar med honom, oavsett om det är i telefon eller på facebook så kommer alla kännslor tillbaka, ALLA kännslor.

Jag faller inte lätt för folk, men jag var verkligen head over heals för honom!
Han har allt en kille ska ha helt enkelt, han är rolig har har världens bästa humor (på riktigt), han snygg, han är världens snällaste, han är pratglad, han är självsäker med inte kaxig, han kysser som en gud, han gör allt som en gud;), han är väldigt spontan och är inte rädd för att göra bort sig.
Hahah jaa han är som jag fast i manligt format helt enkelt haha

talking about them boys,,,, jag har lite folk jag är lite sugen på, 1 av dom har jag aldrig skrivit om i blogggen. han är 92a, och jätte söt... vi har mycket gemensamma intressen och jag har kännt honom ett tag och flörtat lite, men frågan är om jag vågar göra så mycket mer....
D e en bra kompis och jag vill inte fucka upp nått, + att jag inte vet om jag skulle kunna vara med nån så pass ung liskom, fast han är väldig mogen, och ser inte ut som en 92a iförsig, men nja jag vette tusan....

här kommer lite valborgsbilder
 

     
 so long
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0