White knight- or what ?!

vad är grejen med självupptagna killar....
okej killen jag i flera inlägg kallar white knight som jag tröttnat lite på.... träffade jag i fredags.
Vi sågs bara snabbt på stan torrsnackade lite och sa att vi skulle höras!
En av grejerna jag störde mig på hos honom var att om han inte hade lust så svarade han inte på sms och så....
i fredags skrev jag ett sms senare på kvällen, inget svar....

Nu skrev jag på facebook och frågade varför att varit av så av på senaste tiden.... detta var hans svar

"Jag kanske borde be om ursäkt för att  vi ens började hänga över huvudtaget, jag var rädd att nått sånt här skulle hända.Jag har redan sagt att det är sån jag är som person att om jag inte vill svara svarar jag inte. Om vi aldrig mera ses så vill inte jag känna att jag varit svår eller dum, för som jag sa från början så har jag inga skyldigheter till dig, eller någon annan tjej för den delen.
Jag hoppas att du kan förstår det här och att det verkligen inte är en attack mot dig på något sätt.
Det har inget att göra med dig, det är bara sån jag är som person.
Jag är ledssen att göra dig besviken. Det menar jag verkligen, förlåt.

När jag läste det här blev jag först sur, hell no att han tror att jag liksom är rååkär i honom, han är söt, har skills ;)..... och en jävligt snygg kropp, men han är absolut inte min typ av kille på insidan, han har ingen humor, han leker jättte mogen men blir bara tråkig och är LITE för självsäker. så han var bara bra till en sak( ni fattar)
Men guuuuuud så bra han var !

och det var exakt vad jag skrev till honom.....

Att oj oj oj vad du överreagerar, jag frågade bara varför du var off för eftersom du inte svarade..
att inte svara när nån skriver är bara brist av respekt! det beror inte på att jag tror att du har skyldigheter till mig och däför förväntar mig ett svar, jag tycker bara att skriver någon så kan man förmå sig att svara liksom...
är man upptagen kan man skriva: Jag är upptagen. men man svarar iaf...
Sen skrev jag att han inte hade något att be om ursäkt för och att jag inte var besviken på något förutom att jag kanske inte kommer få se lika mycket av dom SKILLSen som hade velat.
avslutade med, att säga att han kan höra av sig NÄR OCH OM han vill , och att jag iaf inte kommer höra av mig mer...... och att jag får c om jag kommer svara när/om han hör av sig¨.

NOG OM KILLAR:
Nu ska jag deppa lite, inte mycket men vill ha en ursäkt till att äta chips:Pblir
1 st kärleksfilm
1st chipspåse
1st skål dip
1st elsa
1st colaburk.

C u later aligator
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0