vem säger din jävla subba till sitt barn?!?

föräldrar kan både vara underbara och a pain in the butt!
Så är verkligen min mamma för mestadels är hon VÄRLDENS BÄSTA MAMMA
men då och då och lite hela tiden är hon den person jag stör mig på mest i hela jävla världen!
Hon e omtänksam uppmuntrande rolig chill söt och givmild samtidigt som hon är tjatig, pedant, kontrolerande, lägger sig i saker hon inte har å göra med, litar inte på mig, kan inte kontrolera sin ilska, säger dumma saker...


Jag var ute och käkade igår, följt av en kväll på VIP följt av en efterfest.....
Jag vet.... inte det smartaste när man har skola klockan 08.30 dagen efter, men det var roligt och just i de stunderna tycker jag jämt att det verkar som en underbar idé!

Hur som haver, klockan 07.19 imorse ringer en arg mamma till min mobil, jag sa att jag var vaken men att de andra sov och att jag därför inte kunde prata men att jag skulle ta mig till skolan, hon lackar på att jag sov borta, att jag skickade sms om att jag sov borta lilte sent + att jag råkat fått med hennes foundation i min sminkväska......

Jag sa att: jaa jag är vaken, sorry det var inte meningen, och jaaa jag ska gå till skolan.
Sen la jag på. Hon ringde igen och igen och igen och till slut stängde jag av min iphone.

När jag sedan satte på den igen har jag X antal medelanden och 2 röstmedelanden, där hon bla kallar mig subba.....

Vad får henne att tro att det är okej att säga så till sitt barn ?!? Oavsätt hur sur man är liksom....

Jag är 20 år och en vuxen människa, som tar mina egna beslut (på gott och ont)
Och jag vet att hon gör sånt för att hon blir frusterad över saker jag gör, men ibland e hon för fan helt dum i huvudet!

vad är igentligen okej att säga och inte säga när man är arg?!

dags att lämna boet?
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0