saluhallen, tårtor + en gammal flamma

Födelsedags firandet igår var hur mysigt som helst med tårtor från himmelriket!
Efter lite tårtätande och te så bestämde vi oss spontant för att dra till saluhallen...

Jag gick för första gången i mitt liv ut i låga skor och en oversize t-shirt, vilket känndes lite ovant...
med körde på och dansade och röjde ändå:)
Kvällen var underbar och det var härligt att vara ute med brudarna :)

träffade en gammal flling och snackade lite med honom...
det blir jämt så jävla awkward när man träffar på ex eller gamla flings men jag bestämde mig för att det inte skulle vara så den här gången och gick raskt fram till honom som om allt var good n gravy och det blev faktiskt inte lika awkward som jag tänkt att det skulle bli:P

På kvällens agenda står att kolla på en film och sova. I know (spejsat som fan )

So long
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0