kämpa sista

Sorry att  jag inte varit så bra på att skriva på senaste tiden, har haft fullt upp.....

Spelningen i lördags gick jätte bra :) det var en bra fösta spelning helt enkelt!

fnabfsbanma
efter spelningen stannade jag Sofie villiam och henrik kvar och drack lite och efter ett tag kom Stina dit och joinade....
Vi gick sedan hem till mig allihop och hade sleepover :)

Söndagen tillbringades till en början i solen och sängen för att sedan fortsätta med bandfest hemma hos jocke...
Bandfesten var jätte trevlig, mycket folk och alla gala och fulla!

I går pluggade jag, sen hängde jag  med stina ett tag.
Idag vakande jag och åt frukost på trappan med solen i ansiktet samtidigt som jag pluggade gamla engelska dikter. Efter det satte jag mig i studion och påbörjade lite nya projekt.
Kom nyss in från en härlig långpromenad med stina.
Vi lyssnade på musik och gick dansandes fram hela promenaden igenom måste sett sjukligt roligt ut !

Imorrn är det skola igen efter 4 dagars ledighet:( usch men nu är det verkligen inte mycket kvar så d e väll bara att kämpa sista!
/E

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack för en fin spelning Elsa, jag är imponerad! Ni förtjänar ett bandnamn, större publik och bättre lokal :)

Stora kramar och hoppas att solen skiner på dig!!

2010-03-17 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0