Tillägg- Jag förlorade min bästa vän, det sätter spår

Jag har gjort många dumma saker i mina dar, men skillnaden är att jag ångrat mig något fruktansvärt efteråt.
Jag höll en gång på med en kille en  av mina nära vänner tyckte om, och jag KAN INTE FATTA att gjort gjort så mot någon, jag har bett om förlåtelse för detta vid nattbönen nästan var enda kväll, och ångrar mig verkligen...
Jag brukar alltid säga what goes around comes back around, och antar att det här kanske var mitt straff.
Men jag ångrade mig verkligen och gör det fortfarande, sen dess har jag verkligen inte gjort något som kan såra någon, jag kom på mig sj att vara en sån där tjej som jag själv hatar, med brist på respekt för sina vänner.
Vi tjejkompisar är varandras vapendragare och skall kunna lita på varandra med våra liv, och behandla varandra med respekt och lyhördhet (om det nu är ett ord)  Det är något jag försöker göra nu för tiden.....

Det senaste halv året sedan Skiljsmässan (från min Bästaste bästa vän ) har jag ätit en hel del bigGrowPills
och jag kommer fortsätta med det ett tag till.....

Någon som påverkar mig mycket på ett possitivt sätt är Stina, Hon lyssnar alltid på sin moralklocka och har inte en enda ond tanke i sig gällande något. Hon håller koll på mig och ser till att jag sköter mig, skämtosido.....
Jag är glad för att jag har henne i mitt liv! Överlycklig faktiskt, hon är rolig, omtänksam, genomsäll viljestark, possitiv och helt underbar.
Även fast jag saknar denna bästastebästavän, som jag en dag hoppas kunna gifta om mig med, och om inte ett giftemål, kanske ett samboförhållande, om inte ett samboförhållande, kanske bara en relation eller bekantskap, så rullar livet på mycket bättre än jag trodde att det skulle.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna klara mig utan henne, jag visste inget annat, hon har varit min favvomänniska så länge och vi var ALDRIG utan varandra, att jag inte visste ut eller in utan henne....
Men det man inte dör av gör en starkare som man brukar säga, det kanske inte gjorde mig starkare men det gjorde mig till en bättre person på många sätt, och fick mig att mogna rejält....

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0