The thrill of the chase

The thrill of the chase

Vi människor gillar tävlingar, vi gillar jakter, vi gillar byten vi måste kämpa för men ändå inte vet om vi kan få...
Sån är verkligen jag, för mig handlar mycket om the thrill of the chase, och när jag har bytet inom räckhåll, tappar jag ofta intresset och slutar jaga....

Men varför är vi så ?
Vad får vi ut av det ?

är det för att det är roligt med en utmaning? är det spänningen av att inte veta om man kan få någon eller inte som keeps us going?
eller är det helt enkelt bara på grund av rädsla för att binda sig till någon, man släpper tagen när man kommit nära?

I´m still tryin 2 figure it out,
men jag tror att det för mig är en mix av alla de ovanstådende 
 
men en sak är ju konstig igentligen varför kämpar man efter något man ger upp så fort man fångat d?
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0