If thats what we girls what, why are we complaining?

sorry att jag varit dålig på att skriva men har haft hur mycket som helst denna vecka.....
Skivan (mitt projektarbete) skall vara klar imorrn, jag har prov om buddism och hinuism imorrn och på torsdag har jag ett GIGANTISKT prov i musikteori (gehörs och musiklära) som inte e en av mina starka sidor.

However
Dagarna går och solen fortsätter skina, snön smälter bort och snart är våren här!(hoppas jag)
Jag ska verkligen uppskatta våren och sommaren som kommer, tror aldrig jag längtat så här mycket efter värme, sol och fågelsång förr....

En chailatte med brudarna vid ett utebord på waynes! finns det något mer underbart!?
Jo studenten! Idag hade jag sången "sjung om studentens lyckliga dar" på hjärnan haha snart snart snart

Jag och stina var på spinning idag. På vägen diskuterade vi en kille som verkligen är världens snällaste person, han är ärlig, rolig, omtänksam och genuint genomgod, men han får inga brudar..... hur kommer det sig ?
Varför vill vi tjejer ofta ha lite "bad guys" och sen klagar vi på att the bad guys är bad ! haha det är ju sjukt igentligen, samma sak som att vi ofta vill ha killar som är svågfångade eller kanske rent av omöjliga att få, varför är det så?! Borde inte de killar som verkligen är BRA killar få tjejer genom det?
Ibland kan vi tjejer vara lite dumma i huvudet.
Ta min Mr X tillexempel ett riktigt rötägg en player av värsta kalibern och en genomäcklig dude helt enkelt, han har nya brudar i sin lägenhet var enda jävla dag!, det är stört! jag har aldrig träffat ett större svin, men jag har aldrig träffat någon som får så mycket brudar heller! Vad är det med oss?!

På lördag har jag spelning med Patrizia bandet på Scandic Uppsala! KOM OCH KOLLA/LYSSNA om ni vill höra riktigt skön musik och se oss i bandet showa!

nu e d plugg som gäller

Hard work work
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0