stina svampade i sig

efter en dag av stress 20 min på löpbandet och styrka på friskis följt av stress hem och en stresstädning följt av en stresslagad middag.
Åt vi ( jag mamma stina och hennes mamma) en trevlig middag och drack lite vin.
Efter middagen åkte jag och stina hem till stinas syrra Sally för lite Lets dance och singstar.
Stina svampade i sig dricka som aldrig förr medan jag och sally tog det lite lugnare med drickan....
efter en champangeflarra, en liter rosé och 5 6e delars smirnofflaska var vi alla på topp humör (utom stina)
som ringde efter pojkvännen daney som fick komma och hämta henne.
Sally och jag åkte ner till stan för att partaja men due 2 my young age kom jag inte in på det stället vi skulle då sally är några år äldre och vill gå till pensionärshak.... Så jag tog helt enkelt en taxi hem.... Till hennes lägenhet.
Åt lite vitlöksbröd och lyssnade på musik, sen somnade jag....
Det var den kvällen det :P
kfoauo
gdsdgs
Ikväll är det födelsedagsfirande för MiniEmilia som gäller, vilket ska bli jätte trevligt:)
men innan dess (nu) är det rep med patrizia bandet
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0