regel nr 1: fråga alltid hur gamal han är!

Igår repade jag med Patrizia bandet till halv nio tiden då jag åkte hem, och överlämnade lite "gåvor" Charlie och Viliam. Där efter satt jag i min säng, och kom på mig själv med att bara sitta och ha tråkigt, så jag "hoppade" in i min hemmastudio och jobbade lite med en ny låt jag håller på med som känns ganska bra faktiskt, den e jävligt funkig och svänger ordentligt.

Efter det ringde jag Amanda och tjatade till mig henne som partypolare  för kvällen. Vi möttes på stan och gick till Kalas (jag vet) Jag tycker verkligen inte om kalas i vanliga fall men igår var det faktiskt riktigt roligt! (ioförsig har jag och amanda alltid kul när vi röjer) Vi shakade till spice girls och massa andra gamla goa band från 90 talet, Galet.

Vi stod uppe på högtalarna när en kille kommer fram till mig och bad mig följa med till vippen, jag och amanda kännde att vi ville sitta ett tag så vi hakade på, Han vad jätte trevlig och var inte sparsam med komplimangerna!
Efter lite snack bar det av på efterfest i hans lägenhet och efterfesten höll på ända in på småtimmarna.
Jag frågade honom för några timmar sen hur gammal han var och fick en pedofilartad chock när svaret blev : 92a
aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! skojar du ?! då e du ju lika gamal som min lillebror!, å herre gud.
Mitt försvar är att denne hockeyspelare inte såg ut som nån 92a och inte heller betedde sig som en.....

Men idag känner jag mig gammal, rynkig och grå (och pedofilsnuskig)

Regel nr 1: Fråga alltid om åldern
Regel nr 2: fråga alltid om åldern
Regel nr 3: Fråga alltid om åldern
annars kan det gå så här:
fnakfkha

so long
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0