only time will tell

Jag vaknade nyss, försoven med 5 timmar! usch!
Jag gick up vid 7 och åt frukost men sen tänkte jag att jag skulle lägga mig i min säng och vila lite nån minut bra och vaknade nyss...... ja ja life goes on.....

Idag mår jag bättre än igår men kan ju också vara för att jag vaknade för 1 min sedan och inte riktigt har haft tid att känna efter.... Ska in i studion nu och jobba lite och sen till skolan och ha musik.

Jag har kommit fram till att jag verkligen måste ta tag i mitt liv, och jag har börjat!
Jag har varit på gymmet 2 dagar i rad nu spinnat och gymmat, jag har slutat röka (även om d här bara e dag 2)
Jag skriver mycket musik just nu, det som fattar är ett jobb och lite nerförsbacke (medgångar) så att jag kommer kunna åka till usa i novermber kanske och lämna ut massor av Demos till massor att skivbolag och hoppas på att medgångarna ger mig nått som nappar.

Jag satt på bussen igår med en kille från min klass och vi började prata om studenten, och vad som kommer sen och bla bla bla..... Vad kommer vi göra, hur kommer våra liv se ut om 10 år.... jag bestämde mig för att skriva ner hur jag tror att mitt liv kommer se ut 2020 kommer vara as roligt att kunna kolla på sen och titta vad som stämde!
Gör samma sak ni!

Only time will tell
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0