morgon, sol,musik och längtan

Solen skiner denna morgon och det får mig på nått sätt att känna mig mindre trött, det är roligare att gå upp till sol än till grå himel. Vi har haft en relativt sollös vinter, denna slutsats drar jag av att alla blir både chockade och glada när vi får en dag av sol. 

Våren närmar sig med stormsteg och det jag längtar mest till (än så länge) att Anna Selanders årliga valborgs frukost!
Det är vårens hjödpunkt för mig roligare, mysigare och härligare än midsommar!

Man kommer till anna (solen lyser) och massor av trevliga folk är där, vi skålar och äter underbart (lätt) god mat och skålar igen, terrassen är stor och i trä och solen har gjort trät varmt alla har sommriga klänningar på sig och efter några timmar rör vi oss alltid ner mot stan.
ååå GE MIG VALBORG!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0