life goes on

just nu sitter jag och pluggar inför ett muntligt prov jag har i engelska klockan 16.45
Halva mitt eng B betyg kommer att bero på hur det går för mig så jag hoppas att jag kan kick ass!

Deppfilmen igår blev twilight new moon, twilight filmerna är faktiskt stört jävla bra asså :)
men jag irriterar mig såååååååå mycket på hon kristen stewart att hon liksom lyckats flirta till sig robert pattinson utanför filmduken också! och hon e inte ens snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åååå jag blir så irriterad  varför är det inte ja som lever ett jätte glammigt liv och spelar in miljard dollarsfilmer eller står på scener över hela världern inför tusentals skrikande fans ?!
Varför är inte jag tillsammans med Robert Pattinson och är jätte lycklig för och varför går inte jag på massa gala fester och premiärer för ?!
hon är liksom INTE snygg

livet är bra orättvist faktiskt, men men life goes on!
/elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0