Jag tycker om dig men det här stannar väll mellan oss

Igår var jag ute med åsa sofia axel och alexandra.
Vi var först på standup komik kväll på Olearys och tågade sedan vidare till oconnors, där vi blev kvar till stängning.

Jag hoppade upp på oconnors scen och rev av Amy Winehouses Rehab med den giggande trubaduren.
Kul, det har blivit lite av en tradition:P

Jag drack inte så mycket igentligen, men utebliven lunch och middag resulterade i att jag tok dräggade och grinade och helt enkelt bara var allmänt drägg :)  haha (usch) vill inte ens tänka på det!

Annars var gårdagen väldigt interessant
lögner avslöjades, hemligheter avtäcktes, chokar avlöste varandra,  kritik avvisades, uppföranden diskuterades, skratt brast ut, nya bekantskaper gjordes, och ........jag dräggade.

Natten var faktiskt (mot förmodan) Jätte mysig, mer än så får ni inte veta. ;)
 
Nu ska jag äta middag (pepparbiff + grekisk sallad) efter det ska jag bege mig till stinas casa och föra lite med henne och Danny för att sedan ta ett glas på stan (förmodligen Terrassen)

So long babys
/E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0