inspiration

Jag somnade inte förrens vid 7 imorrse, jag var uppe och lyssnade på en av mina nya favvo artister Jill Scott hela natten.
När jag kom hem från skolan deckade jag direkt, vaknade vid 19.30 igen och lyssnade ännu mera och skrev nyss 3 nya låtar.
Det finns inget bättre än att hitta ny bra musik och nya insperations källor!

Har även lyssnat mycket på Awa Manneh som är en "uppsala artist" som lyckats otroligt bra med sin musik hon har bla gjort låter "hip hop ballad" som jag tror många kommer ihåg som en "gammal goding" och det är verkligen en godin gå in och lyssna nu på youtube den e grym!

En av Jill Scotts låtar som verkligen talade till mig är "Hate on me" handlad om att oavsett vad man gör och hur mycket man ger av sig själv så kommer det alltid finnas folk som hatar på en och trashar en. Vilket är helt sant.
Skit i vad folk tycker och kör ditt eget race, det har jag alltid gjort, och har fått betala ganska dyrt för det, förlorat vänner på grund av avundsjuka på att jag är så säker på mig själv och när de försökt klanka ner på mig så tar jag inte det.
På grund av att jag alltid säger vad jag tycker när jag tycker det (inte taskiga saker men ärliga saker)
Jag är inget fan av falskhet eller falska kännslor, man känner som man känner för en anledning och man ska alltid lyssna till sina kännslor, de är där för att skydda, undehålla och variera vår tillvaro.


Lyssna på dina kännslor istället för att stänga dem ute
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0