gästbloggARN-vi tittar ju faktiskt inte på era könsorgan grabbar, vi tittar på era lagfoton.

A TRIBUTE LIKE NO OTHER

så... elsas blogg har ju inte direkt varit känd för att vara varken diskret eller försiktig - ungefär som söta Elsa själv! Eftersom jag inte har något bättre för mig & ja, idag sög helt enkelt så tänkte jag dela med mig av mina tankar som dök upp under ett av många oändliga dagliga facebookbesök. Dagsläget ser ut som följer:
Cigaretter rökta: 0
Alkoholintag: 0 vol%
Friskis besök denna vecka (måndag...): 0
Lektioner: 3
Tankar & samtal kring killars allmänna svineri (som förövrigt typ är headern på den här underbara bloggen): femtioelva
.

Det är med anledning av det sistnämnda som det här blogginlägget kom till under en snilleblixt. Jag satt & diskuterade med en annan inbiten facebookfucker när tanken plötsligt slog mig:

Ni vet hur man brukar säga att killar styrs av sina könsorgan? Det är inte sant. Killar styrs av sin sport!
Dom går dit klubban pekar/bollen rullar eller pucken landar & råkar dom av en händelse stöta på en brud på vägen, tja... då knullar dom henne, sparkar bollen vidare/skjuter iväg pucken på nytt/kastar i nästa nät & hoppas på att scora igen - brud som fotbollsmål.

Det här var ju kanske inget nytt?
Det intressanta dyker inte upp förrän vi börjar prata om sportlösa killar. Ni vet? Grabbarna som 1. hänger på gymmet & driver omkring för att dom inte har något bättre för sig,
eller
2. inte tränar alls utan bygger på underhudsfettet. All ära till dessa män som är så säkra i sig själva, men vad händer när vi blir dumpade av dom?

Hur många brudar grinar inte varje dag över någon ny sportig grabb?
- huhuhu fotbollslinus dumpade mig, fan.
- snyft snörvel basketjanne kastade i lisas nät igår & inte i mitt!
...eller varför inte...
- buäääääh & jag som satt på alla hans matcher! gick på alla hans träningar! och så vidare... och så vidare *suck*.

För killar må styras av sin sport, men det är möjligt att också alla brudar styrs av det.
Vi gillar kanske helt enkelt att en kille går att definera som något - att han tillhör ett LAG eller att han helt enkelt har en sysselsättning.
 Men när vi blir dumpade av Ralf som bara egentligen inte gör någonting & inte ens är duktig i skolan... då tittar vi på varandra & ser ut som frågetecken: shit? han dumpade MIG? Han... han va ju inte ens nåt :/ Fast Ralfs fantasyboksamling kanske egentligen är värsta grejen så är det ingen brud som bryr sig om det.


Så för att ta alla män där ute som svettas varje dag tillsammans på en gräsplan eller något annat i försvar så ska jag dra slutsatsen att vi brudar bidrar lite till alla killars svineri. För hur sviniga är inte vi som dömer hunden (förlåt, jag menar killen) efter hans (hår) förmåga att kasta en boll i nät eller sparka en boll i mål?


Så jag avslutar mitt lilla, möjligtvis onödiga, inlägg med dagens tankeställare som ni får hissa eller dissa hur mycket ni vill, det kommer ändå för alla oss ytliga brudar vara en sanning:
 vi tittar ju faktiskt inte på era könsorgan grabbar, vi tittar på era lagfoton.
 Att era ollon inte är perfekta eller att ni är lite snea i sängen kan vi ta, men om ni sitter på avbytarbänken så får det va.
  
Hoppas vi hörs igen,
so long motherfuckers!
/GästbloggARN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0