gårdagen, ett totalt fiasko!

Gårdagen gick ju kanske inte riktigt som planerat......

Jag och emilia drack lite skumpa hemma hos mig först( eller jag drack och emilia körde nyktert)
Sedan körde emilia upp mej till kåbo där vi hämtade upp brudarna från  ett födelsedagsparty
Vi var ute i sista stund och kom till VIP 23.20 ( fri entre till 23.30)
Vi trängde oss utav bara tusan i kön och kom in 23.28 yes! garderoben betald 23.29 sedan stod vi och chillade lite, jag snackade med nåra som varit inne och frågade om d var drag...
När vi går in stoppas vi av nån som säger "stämpel!" jaha sa vi och stäckte fram handen, klockan var 23.33
150 kr tack....
Ursäkta?! vi var ju här innan halv vakten sa att vi skulle komma in gratis och vi har ju redan hängt in våra saker!
" tyvärr, man skall ha fått sin stämpel innan klockan 23.30, annars måste man tyvärr betala"

Så vi stack, jag betalar fan inte 150 kr för en kväll på VIP liksom! aldrig.....
Palermo nästa (tjejernas förslag) vi satte oss och tog ett glas (eller de gjorde... inte jag)
sedan gick jag hem.....

Efter ett tag kom J till mig och det blev en mysig natt och morgon :)

men så jävla flopp liksom hade gått runt och varit jätte nervös för den kvällen och så kommer vi 3 min för sent liksom ! Jag ser det som ett tecken! det hade nog inte gått lika smooth som jag tänkt mig iaf.

Jag hade inte träffat J på jätte länge så det var roligt att han kom :)

Imorse kom stina hit och drack kaffe med mig och J sen satt vi och snackade lite skit fram till 15.30 ungefär sen drog J.

Jag och stina har hållt på lite i studion och lekt :) och nu ska vi ha girls night in ( jag stina och hennes pojkvän)

ska dricka lite vin, spela lite spel, och snacka lite mer skit ( kan man aldrig få för mycket av)

so long
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

johan?

2010-03-20 @ 21:33:27
Postat av: elsa

nej johan är helt fel ( + att min lillebror heter det så någon som heter johan är against the odds )

2010-03-20 @ 23:32:19
URL: http://chokladcupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhmmm de tror ja minnsan inte ;d

2010-03-21 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0