En ursäkt för subba-kallandet tilldelas elsa

Jag har nu fått en ordentlig ursäkt för subba-kallandet och för hela grejen imorse......
så nu känns det mycket bättre faktiskt, är fortfarande lite tjurig på henne men inte mycket.....
hon tycker fortfarande inte att det var det smartaste att gå ut igår och det kan jag kanske hålla med om men kul var det :)

Jag bodde i en lägenhet tillsammans med en tjejkompis förut, en lägenhet mitt i stan, helt ny renoverad och hur fin som helst.... Det är en av perioderna i mitt liv som jag saknar allra mest, man kom och gick som man ville kunde sätta sig vid franska balkongen med ett glas vin i ena handen och en cigg i andra och titta ut på alla människor som kom och gick. (varje dag om man hade lust med det)
Underbart! Bara den här kännslan av att känna att man står på egna ben är helt underbar.

Sen kännde jag inte min rumskompis jätte bra innan vi flytta ihop och det fanns därför en massa skelett i garderoben jag inte visste om, som kom uthoppande lite pö om pö....
Och tillsist var det så många skelett i lägenheten att det blev för trångt så efter knappt 4a månader så bestämde jag mig för att flytta hem igen.....

Men snart studenten, norge och USA och då kommer jag bo helt själv (inte i norge men i USA)

Jag kan förlåta, men jag kommer inte glömma
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0