en helkväll med MASSA gamla flammor:S

Ikväll är det VIP som gäller för mig och tjejerna då en underbar vän till mig skall firas där Andreas Person har fyllt 19!

Kvällen kommer dock bli lite awkward, eftersom att jag haft mina flörtar med X antal basketspelare i Uppsala Basket och nu kommer alla vara där samtidigt! Var faktiskt nära på att inte gå, men bestämde mig nu för att jag ska gå pga att jag och adde ändå kännt varandra i 7 år, och det är honom jag ska dit för att fira!
+ att han alltid är rolig när han dricker(mycket roligare än vad han är nykter)

Har ett dilemma, eftersom att MÅNGA av mina gamla flammor kommer vara där ikväll vill jag liksom look my best, bara ETT problem. Min FAVVO klänning, en gludsvart paljettklänning, hade jag på mig på VIP i onsdags, jag träffade ingen jag kommer träffa där ikväll då, men ändå fett pinit att träffa de som jobbar där med samma klänning jag hade där i förrgår !
hjälp mig nu! är det ok eller ska jag ta min näst snyggaste klänning och vara lite mindre snygg ?
 vad göra?

party of the year (eller?!)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0