Die motherfucker die

är vad jag känner just nu, om mig själv (inte lika dramatiskt som det kanske låter) Vill bara dö.....
Jag e så trött, i torsdags så hade jag och stina vinkväll efter att vi kom hem från gymmet, blev till klockan ett på fredags morgonen och klockan 7 ringde klockan och det var dags att gå upp, skolan kallade.
Gick i skolan till halv 12, stannade sedan kvar och ledde allsång (ja må hon leva) för Asta (i kiosken på min skola) som fyllde 65 och nu går i pension.... 12.30 åkte jag ner på stan 13.00 hade jag sång pedagogik 14.00 gick jag coh stina till gymmet, 16.30 åkte jag och repade med bandet och kom hem för 30 min sedan nu är klockan 00.43 på lördags morgonen...... Jag är död!

Ska upp i hyffsad tid imorrn, då min gudmor (Ellen) kommer och hälsar på (hon bor i GBG) vi ska fika lite och jag ska få klämma på hennes mage ( hon ska få barn i april)
Senare Imorrn har jag konsert med Patrizia bandet på Scandic hotell Uppsala klockan 21.00
Komm och kolla och avnjut ett glas med mig efter konserten! Det kommer bli grymmmmt!

Scandic hotell ligger vid BurgerKing för er som inte visste d, kl 21.00 alltså.....

Vidare, nu är jag officiellt SINGEL, inga attachments what so ever..So boys come n get me ;)...
 haha nej d e ganska skönt faktiskt...

( Jag och Anna förra året) Längtar tills våren är här på riktigt!

Nu orkar jag inge mera, måste vila upp mig till idag

take care
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0