Go get them cougars

Är föräldrar som är ungdomliga av sig och vill ha ett rolgt liv fyllt av festligheter tillbaka efter giftermål och barnafödande och blöjbyten (cougars) konstiga eftersom de är ovanliga eller bara sjukt sköna ?

Jag tycker de är sjukt sköna
En mindre extrem variant av dessa cougars men som ändå känns som en i gänget när man träffar henne är Victorias mamma. För mig var det kärlek vid första ögonkastet när jag först såg henne, hon ser fräch och ung ut och hennes personlighet var likadan. Man pratar med henne som med en av brudarna och vi hade en sjukt trevlig kväll sisst vi var där Jag Anna Vicktoria, Vicktorias systrar hennes föräldrar och hennes grannar.
Jag ville aldrig gå där ifrån, visade sig att jag och victorias mamma hade en "gemensam vän" som det var jätte roligt att prata med henne om och se vilken sorts bild hon fått av honom.

Jag ska bli en cougar, min gudmor är en cougar, min hårfrisörka(och vän) CC är en cougar och jag tycker att dessa är de skönaste av kvinnor.
kvinnor som vägrar att släppa sin personlighet och som vägrar att sluta ha roligt bara för att de blivit mammor och kommit över 35.

Go get them cougars
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0