yeah yeah yeah

hello ladies n gents!
studenten var gryyyyyymmmmmmmmmmmmmmm
fick så mycket fina presenter och det var underbart trevliga och vackra människor hemma hos mig på min mottagning!! jag fick 3 stipendium, vilket jag absolut inte hade väntat mig och blev glad som få för det!!!!
Flaket var det roligaste jag nånsin gjort och skaris var väll så där men ändå helt okej!!

NU ÄR DET SLUT, eller man kanske ska säga att nu börjar livet...

Grabbarna från mitt band är de gulligaste roligaste killarna som finns!!!
De gjorde det bästa framträdandet som någonsin gjorts på avslutningen, och hann klämma in min mottagning i schemat! imorrn är det grillning med skrapanbandet som gäller.


nu är jag hemma hos victoria med sofie och amanda!
vi ska till terassen och sen blir det saluhallen !

höres sen
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0