whitney Houston med mami

ikväll blir det WHITNEY HOUSTON KONSERT I GLOBEN
ska bli sjukt coolt att se henne live!
stevie wonder sa en gång, att det bästa sättet att lära sig är att studera och lära av mästarna,  så det är det jag tänker göra helt enkelt, stevie done whitney 2 go, och MJ kommer jag aldrig att få se live men kan studera honom ändå, där finns mycket att lära av....
hur som haver först blir det som sagt konsert med MAMI och sedan ska jag möta upp stina och några stockholmsmänniskor för att köra en utekväll i stockholm, som jag velat så länge men det har liksom aldrig blivit av !
nu måste jag göra mig i ordning ska vara på stationen om 1 h
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0