whitney Houston konsert och utgång på stureplan

whitney houston konserten var mycket bättre än vad jag hade väntat mig eftersom hon fått så dålig kritik.
Hon sjöng fortfarande som en gudinna och var fortfarande grymmmmm på scen det enda jag tyckte var lite tråkigt var att hon gjort om alla låtar och hade nya tolkningar på varenda en så man kunde liksom inte sjunga med eller så för att låtarna lät inte alls som de brukar, inte ens när hon sjung I will always love you så sjöng hon den traditionellt.
Efter konserten åkte mamma hem och jag väntade i ca 20 min på att Stina skulle komma till fridhemsplan (elle var det nu heter) hon kom och vi började med att gå till en bar som heter Nivå 22 ( riktigt nergånget ställe)
jag menar usch och fy och bla, men vi svepte 2 redbull vodka var ( då vi var övertygade om att det var det enda bartenersarna där skulle klara av att blanda till)
efter det åkte vi till stureplan  och gick ut där :)
var inte alls svårt att komma inte, och mej leggade dom inte ens.
Jag har aldrig blivit så raggad på och fått så mycket komplimanger som jag fick igår i mitt liv,,,,, eller jo i usa men inte här i sverige, det var sjukt igår!!
Vi köpte inte en enda drink eller shot själva på sture utan blev bjudna på allt vilket var soft
jag kom hem imorse klockan 07.10 trött som aldrig förr!
Gårdagen var underbar, konserten, och utgången.
vi träffade massor av roligt nytt folk!
nu bär det av till värmland och sofias student, jag ska sjunga men var det blir för sånger berättar jag sen utifall att sofia skulle läsa.
Later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0