vill du vara med på 10.000 affischer naken?!

fick just ett samtal från nån grabb som påstod sig jobba med event.
"vi har sett dig och dina 2 vänner på lite vimmelbilder och undrar om vi kan få använda dessa i en kampanj, vi tänkte trycka upp ca 10.000 affischer och sätta upp  i stan, (hahaha)
Ni får självfallet ersättning men vad ni vill ha kan ni välja själva. Jag har inga direkt fasta priser" (fasta priser?)
(hahah)
"sedan undrar jag också om vi får photoshoppa bilderna lite, och ta av lite kläder mm....
ni får självfallet se bilderna innan de går i tryck. måste ha ert godkännande innan.
du har ju mitt nummer du så du kan väll tänka på saken och sedan ringa upp"
elsa- nej du ringer ju lite från dolt nummer
Han- ja juste d e ju en jobbtelefon det här, och det nummret kan jag inte ge dig, men du kan hitta info på
www.
hm..... www.
e du med?
elsa- hahahhaha jaa
han- www.
hahahahahhaha
och där bröts samtalet
jag höll på å skratta mig till döds igenom hela samtalet!
haha var ganska skoj faktiskt stina satt brevid mig och vi dog båda 2 (hade på speaker)
ja nått att skoja till söndagskvällen med :)
(tack ni som ringde hahaha )
nu e d ANTM och sen sängen
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0