världens bästaste kille, no doubt

status update på mitt försök att find love :P
har väll inte gått sådär as bra, halkade in i mina gamla banor i lördags lite men inga större felsteg....
pratade med Malik igår i telefon (min tysk) i över en timme.
Var helt underbart att höra hans röst! jag började grina i telefonen för att jag saknar honom så mycket, men det lät jag inte honom höra, hah eller jag tror inte han hörde det iaf.
Den är en av mina bästa vänner men också en av en av de om inte den  personen jag varit mest kär i i hela mitt liv.
Vi pratade om att han ska komma hit i sommar! och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att han kommer göra d också!
Vi pratade massor av gamla minnen från usa ( det var där vi träffades) och jag erkännde också för honom hur mycket jag verkligen tyckte och tycker om honom. Vi har sagt jag älskar dig till varandra många gånger, men jag har aldrig förklarat det på det sättet jag gjorde igår.
Han är underbar, hoppas verkligen han kommer i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0