jag har fått en ny iphone !

nu sitter jag på jobbet, det är nästan inga kunder idag pga det fina vädret!
vilket är härligt men det är roligast att jobba när det är mycket folk!

mina kollegor är underbara och fick just en ny iphone 3G s eller fick och fick med dom hjälpte mig att få det as billigt :)
99 kr i månaden fastpris telia amonemang samma som jag har just nu men betalade 599kr i månaden för och har gjort i 2 år :P
hahah life is sweet

nu kommer min mobil glänsa lika mycket som jag haha
fick en svart men kom på nu att jag vill ha en vit så ska kolla om jag kan få byta fast att jag redan öppnat förpackningen :P

ikväll får vi c om det blir BJ eller vin-chill med kollegorna :)

later /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0