uppsala a safe place ?... inte ikväll

efter att ha jobbar i 11 timmar igår åkte jag och Frida ner på stan till Riverside, där vi mötte bella gustav och henrik och käkade lite middag :)
efter det gick vi ner och satte oss på framfickan och drack vin och ganska snart hade sällskapet utökats från 4a till runt 14, då några expertisar och hockey 89or kom och joinade.
Jag avslutade som en good girl kvällen vid halv 1 eftersom jag hade satt som regel att jag skall vara i säng klockan 1 om jag jobbar dagen efter. Kom i säng 01.07 (men d e ok)
idag är det jobba som gäller samma tid och plats som igår ;)
sedan är det dags att göra uppsala osäkert!
ses ikväll
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0