terrassen fett stelt

kom just hem från att ha varit ute med min chef och granne Isabella (underbar tjej)
det är så konstigt med vissa människor, du vet när man känner att män känt dem i hela livet men när man igentligen bara känt dom en liten tid.... så e d med henne.
det känns som vi är as nära varandra, vilket vi är, men det här gått så fruktansvärt snabbt!
vi gick till terrassen först och tog en drink ( jag tog ett glas rött) träffade på min lördags flört där, vilket blev sjukt stelt fast att jag skrivit till honom och sagt att jag hoppas att det inte kommer vara stelt mellan oss....
men men killar är som killar är utom vissa, och en av dessa vissa killar är Mathias Svanberg!!
en a de trevligaste killarna jag träffat, han peppade mig sjukt mycket under kvällen och var bara helt underbar!!!!
jag elsa tackade nej till alla ragg, alla efterfester och alla danser jag fick, jag ELSA?!?!?!
jag tror att det förra inlägget satte sig mer på min hjärna än vad jag tror.
Jag och Bella (isabella) har iaf bestämt oss för att leva nyttigt och på fredag ska vi  2 till västerås!!!
jag hade en väldans trevlig kväll
nu är det sagd för öppningsscenen av 7 punds och sen sängen
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0