stureplan, grodan och Hells Kitchen

i fredags var jag och Bella i stockholm.
Helt spontant, vi stod och snackade lite om vad vi skulle hitta på på kvällen och först var det tänkt att vi skulle köra västerås, sen blev det inte så och då sa jag men fan shiet same vi drar en Stockholm och så blev det.
Väl i stockholm mötte vi upp Bellas kompis Mercedeh och drog till Grodan.
Grodan var helt okej kul, lr mer faktiskt d var bra :D
Vid 2 drog vi till ett ännu bättre ställe på stureplan, nämligen Hells Kitchen.
När vi kom dit var det inte jätte mycket folk, men innan man visste ordet av så var Hells Kitchen översvämmat av människor.
Vi röjde där och tog en taxi hem till Uppsala vid halv 6 på lördags morgonen.
När vi kom hem sov jag och Bella hos Bella till halv ett nångång, och sen kollade vi lite TV och chillade.
Efter ett tag gick jag ner och la mig för att  sova lite mera, och vid åtta tiden kom sofie och stina och Daney hem till mig och drack lite vin, Vid halv 1 mötte vi upp Villiam på stan, och jag Villiam och Sofie drog till saluhallen.
När saluhallen stängde gick jag för att möta upp några vänner på max och vaknade upp i en killkompis lägenhet i söndags morse.
Den var min helg det.
Igår gjorde jag inte mycket för världen, eller jo jag och sofie kollade på min ÄLSKLINGS FILM
SEVEN POUNDS.
När sofie gått hem kollade jag på den en gång till och somnade med tårar i ögonen som var kvar från filmen.
lägger upp bilder från stockholm snart
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0