puttaniere

flörten från i lördags är inte en så pass bra kille som jag trodde, jag får alltid för mig att alla människor r bra människor och tror jämt på vad de säger, utan att ens tänka att de kanske ljuger rakt av...

Vilket är väldigt konstigt efter det jag råkade ut för med killen jag kallade min puppy love kille (sa att han bodde med sin bror, och att det höll på att ta slut mellan honom och sin tjej, MEN han bodde med sin tjej och de hade just flyttat in så han hade inga planer på att det skulle ta slut mellan dom)
Fattar inte varför folk inte kan vara ärliga och säga vad de känner och tycker och tänker på riktigt istället för att säga sånt som de tror låter bra i andras öron eller i mina öron.....
Jag ljuger jag med ibland, men INTE ofta.
Jag är en mycket ärlig och uppriktig person och det är egenskaper jag värderar högt.
haha det är roligt, jag har många manliga läsare som frågar mig varför jag inte litar på killar, eftersom de tycker att det framgår i min blogg att jag inte gör d.
Nu ska jag svara. Jag litar inte på killar eftersom killar överhuvudtaget inte vet vad tillit eller hyffs eller normalt beteende är. (inte alla kanske finns runt 10 i sverige som är annorlunda, ta inte åt er...)
Men Killar är puttaniere
vad det betyder får ni lista ut själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0