Midsommar

midsommar var underbar!
Vi började hemma hos Anna Brattemo och drack och grillade och mös till 1000, vid 11 tiden kom vi in till öregrund och väl där drog jag till hummelgrund och festade med lite kollegor och vänner.
Efter hummelgrund blev det en taxi till Adam Brundins stuga,(hur fint som helst).
Där sjöngs det och grillades och dracks ännu mer.
Vi var uppe hela natten, men när det ljusnat gick vi och la oss.
Morgonen efter väcks jag av skratt och musik, och går ut i solen och solar med Anna.
Jag badade 2gr eftersom det var så varmt och torkade på en gång i solen som stekte.
Efter ett tag kom Fredrik en killkompis och hämtade mig och Anna, och så bar det av hem till uppsala.
bilder kommer senare idag
ps. har fortfarande inte gått så bra med den där lilla ändringen i mitt liv jag skulle till att göra, men vet ni vad jag är som jag är och kommer nog alltid vara det, så det får gå som det går, och som jag alltid säger, man ska aldrig tacka nej till kärlek!........ och kärlek kommer i många former vilket betyder att man får hålla på med lite olika killar för att se om skon passar liksom.
Inge fel med det, smart rättare sagt (och kul).ds.
Nu ska jag jobba! Hörs om 11 timmar.....
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0