kärlek i bebisform

en grå och gregnig söndags eftermiddag och jag har precis vaknat....
gårdagen spenderades mestadels i bilden (från värmland till uppsala) men när jag kom hem träffade jag stina och daney ett tag och sedan kom sofie över och tog ett glas, vi skulle till saluhallen men så blev det inte riktigt. istället drog vi förbi terrassen och sedan plockade vi upp en väldigt full joseph och hjälpte honom hem :)
efter det kom hem liten flört förbi mig och mös lite, vet inte hur länge jag var uppe igår !
men dagen ch kvällen var soft :)
nu ska jag till willys och storhandla, och sedan ska jag slappa med stina och tagga inför första dagen på JOBBET (expert) imorrn!
hittade lite bilder på mig och min 2 månader gamla gudsyster LOA <3
den första e från sjukhuset då är hon helt nyfödd och den andra från min student då e hon 2 månader!
Hon var den bästa student presenten! ljuvligare och sötare tjej finns inte ( jaa jag är bebisGALEN)
off 2 WILLYS
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0