jag kärar aldrig ner mig

Hemma efter första dagen på jobbet.
Dagen gick väldigt fort, och jag lärde mig mycket tack vare min kollega Frida (som var jätte trevlig)
Nu ska jag dricka lite Champagne med Stina för att fira att dagen är över och att min första dag på nya jobbet gick bra :)
ps, kan inte sluta tänka på flörten från i lördags.... vilket är jävligt irri, han är bara så vacker.
Hatar killar som fastnar på hjärnan, är inte crushad men kan bara inte sluta tänka på honom... Vad göra?
Kan inte träffa honom igen iaf....
vi klickade as bra, han har samma humor som jag och vi har väldigt många gemensamma intressen och jag kommer kära ner mig, JAG VT....
Jag kärar aldrig ner men! Men d e nått spec, med den här kille. Därför kan jag inte träffa honom mera nu....
Kommer bara sluta med pain ändå.....
nu ska jag till stina
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0