chips, godis och sex and the city

god morgon!
igår jobbade jag från 15-20,15 efter det tog jag och frida en av  mina kollegor och jag en promenad hem till mig.
När jag kom hem gick jag över till stina och träffade henne och Hanna och tog en cigg, efter det begav jag mig upp till bella där frida och sandra redan var. Vi kollade på lite film ( pay it forward, eller skicka vidare på svenska) as bra verkligen har sett den många gånger och det är en av min absoluta favvisar!
efter pay it forward och 2 skålar chips och en skål popcorn, och en liten "burk" med smågodis, blev det 2 avsnitt av sex and the city, sedan förljde bella med mig på en kvälls cigg och sen blev det sängen.
Nu ska jag och frida sticka till jobbet om en timme, börjar 09.30 och slutar 20,15 idag
det får bli mycket kaffe helt enkelt!
nu är det dags för mig att käka lite frulle
later
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0